Evenimentele dedicate zonei de comunicare digitală au devenit pentru mine un fel de guilty pleasure în ultimul an. De ce guilty pleasure?

Pentru că le doresc, le consum, deși nu mă reprezintă în mod deosebit și nu mă regăsesc întotdeauna în acea zonă de interes. Însă testez, le urmăresc obsesiv și îmi plac temele care nu au legătură directă cu aria mea de activitate.

Digital Divas a fost momentul meu de „asumare publica”. Am scris „sus și tare” ca sunt blogger. Dar să nu le spuneți părinților mei, pentru că iar se gândesc la vreo religie, sau altceva suspect, cu dietă fără carne și cu îmbrățișat de copaci. Not the case în povestea aceasta.

Așadar, am zis DA, vreau să particip și anul acesta la Digital Divas ca și Blogger Ambasador. O titulatură pompoasă, numai bună pentru o divă în căutarea recunoașterii (not my case). Îmi place ideea acestui eveniment, de a dedica o întreagă zi celor din online, din zona de fashion și beauty.

Highlight personal – anul acesta am descoperit că sunt puțin cam în vârstă pentru eveniment (Figure that!). Și divele sunt tot mai tinere.

Și am simțit, totodată, o lipsă de interes față de content și o mai mare atenție pentru activități de gen „să ne pozăm la panou cu ținuta spectaculoasă”/ să dăm LIKE, Share, TAG și HASHTAG.

Acest stil de viață 50/50 (half online, half offline) devine uneori supărător. Sau poate sunt eu prea bătrână, după cum spuneam.

Ediția din acest an a fost despre Influencer’s Dilema – măsurarea impactului unui Influencer și menținerea statutului, o temă generoasă despre care și oamenii din afara zic multe. Ba că este cool/ trend, ba că perioada de glorie a influențatorilor a apus.

Mix-ul de vorbitori mi s-a părut interesant, o sursă de inspirație pentru cei care aspiră la statutul de Influencer în online.

Mi-a plăcut Marta Ușurelu, cu o prezentare foarte bine structurată despre avantajele pe care le au influențatorii. De ce vor brandurile să lucreze cu ei, ce greșeli fac, ce nu știu brandurile să ceară etc. Și cu niște adevăruri spuse verde în față.

Am ratat, din păcate, Premiile de la finalul serii. Statutul de mamă, nu cel de divă digitală, a avut întâietate în acel moment.

Și, pentru viitor, îmi doresc să văd speakeri tot mai inspirați și moderatori și mai implicați, dar și participanți tot mai conectați…la eveniment ;). #digitaldivas2017

See you next year, Digital Divas! #digitaldivas2018

 

 

No Comments